Pred nejakou dobou som písala o koňoch pod kapotou ... dnes sa denne o takýchto záležitostiach bavím s ľuďmi v práci a to dokonca v pracovnom čase :) Nie sú to stroje, ktoré ťahajú cez 300 km/h a ani športiaky, v ktorých človek zabúda na čas a uponáhľaný život okolo seba a omladne aj o niekoľko rokov. Sú to obyčajné autá, ktoré môžeme stretnúť na uliciach našich miest ... no aj tu môžeme nájsť autá, ktoré obrazne povedané, dokážu trhať asfalt na cestách.
Keď som však dnes sťahovala predvádzacie autá spred predajne do garáže, zistila som, prečo sa ľudia upínajú na kúpu áut familiárne označovaných ako SUV. Možno je to len moja mienka, ale pri pohľade na útlu ženu vystupujúcu z veľkého terénneho vozu, sa nejeden muž chytá za hlavu. Ja si sama seba neviem predstaviť jazdiť na takomto aute. Pripadám si v ňom totiž dosť stratená :) Môj osobný vkus je trocha iný a viac menej zameraný na nízke podvozky (maximálne nevhodné pre naše rozbité cesty) a jemné ladné krivky. Ale ak by ma mal niekto presvedčiť prečo SUV, tak asi vyhrá argument o bezpečnosti na cestách a rozhľade ... ale bacha ... aj tu platia výnimky, ktoré potvrdzujú pravidlo ... napríklad vysoká pohotovostná hmotnosť a NIE veľký rozchod kolies ... šmyk ... jednoznačná nestabilita a potom už nepomôže ani ABS s EBD. A nie je to vždy len o aute. Obvykle je to o človeku, ktorý sedí za volantom. Často sa stane, že ľudia, ktorí majú najazdené kilometre na týchto autách si myslia: „Som kráľ ciest a bacha, lebo mám veľké a silné auto.“
Záver: „Aj po dnešku budem mať rešpekt pred takýmito autami. Nech si vraví kto chce, čo chce.“
Komentáre
a čo ja,ak mám traktor ? :)
:D pôvodne som chcela napísať, že som si v tereňáku pripadala ako v traktore ...
:)) hlásim sa,pripomínam
:) už sa na teba teším
v second hande
:D jasnééééé
tak veru
njn